Singapore mensen, ontbijteten en fresh air.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Stiphout - WaarBenJij.nu Singapore mensen, ontbijteten en fresh air.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Stiphout - WaarBenJij.nu

Singapore mensen, ontbijteten en fresh air..

Door: Eva van Stiphout

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Oktober 2012 | Singapore, Singapore

Hoooi allemaal!

Ik ben nu in Singapore aan belandt, ben goed aangekomen en over een paar uur vlieg ik door naar mijn eindbestemming Brisbane!
De vlucht is goed verlopen, zat naast een heel leuk jong stel met een klein kindje, dus heb me goed vermaakt! Verder moest ik op Schiphol opnieuw worden ingecheckt, waardoor ik opeens ontzettend veel beenruimte had (ik kon mijn benen voor me uit strekken 12 uur lang!)

Dacht alleen dat mijn avond eten, mijn middag eten was (kregen het namelijk rond 13:00 uur mijn tijd), maar goed dat was het dus niet.. Dus tegen een uurtje of half 11 s'avonds kregen we ons ontbijt.. Dat krijg je ervan als je een dag vooruit vliegt ;)

Nu is het wachten op mijn vlucht naar het verre Down Under..
Ik besef echt totaal nog niet dat ik voor zo' n lange tjid op reis ga! Heb het idee dat ik over een weekje gewoon weer thuis ben.. Maar goed daar zal wel verandering in komen!

Ik was trouwens net even op zoek gegaan naar buitenlucht, heel vaak gevraagd want volgens mij begrepen ze (de Singapore mensen ;) me niet zo goed.. Toen na allerlei verschillende kanten opgelopen te zjin vond ik uiteindelijk de rokers cabine, waar je een klein blokje had waar je naar buiten kon. Maar toen ik 1 seconde buiten was, kreeg ik meteen een ontzettend warme deken over me heen en dacht ik eigenlijk alleen maar ik wil zo snel mogelijk weer naar binnen.. Hahaha poging mislukt!

Goed lieve mensen, dit was even een berichtje tussendoor jullie horen weer van mij als ik echt helemaal aan de andere kant van de wereld zit!

Veel liefs, Eva

  • 11 Oktober 2012 - 07:14

    Tanja:

    Ha lieve Eef. Dat is een snelle reactie van je, wat leuk. Hebben we je net uitgezwaaid, met tranen, koffie en een mooi lied van je vriendinnen, dan nu al een berichtje van verweg. Wel een apart idee dat je tegen de tijd invliegt. Raak je van door elkaar geklutst lijkt me want als dat ontbijt voelt als avond eten, en frisse lucht als een natte deken, sta je al een beetje op z'n kop. Straks helemaal. Veel succes, kus.

  • 11 Oktober 2012 - 09:32

    Jos En Willy-Anne:

    Ha die Eva,
    wat leuk om al zo snel iets van je te horen! Je hebt een goede schrijfstijl: het lijkt alsof we naast je zitten. We zien uit naar je volgende belevenissen.
    Veel groetjes uit Drenthe.

  • 11 Oktober 2012 - 09:58

    Mara Van Stiphout:

    Zussie! Wat leuk dat ik nog even met je gechat heb gisteravond!
    Hoop dat de overstap helemaal soepel is verlopen en kijk nu al uit naar je volgende reisverslag! Dikke kus!

  • 11 Oktober 2012 - 17:01

    Marly:

    Hee lieve lieve Eva,

    Haha de Singapore-mensen snappen het niet zo goed;). Wat leuk dat je nu al wat schrijft. Helemaal daar in het verre Singapore. Klinkt zo ver weg. Maar fijn dat de eerste vlucht zo goed is verlopen! Je zal nu al wel Down Under zijn! Veeel plezier. Dikke kussen!

  • 11 Oktober 2012 - 19:41

    Cees:

    Lieve Eva,

    Wat een heerlijk beeld schets je na je volle reis. Met die warmte die je beschrijft leer je vanzelf wel omgaan hoor. Ben nog niet erg gewend aan je ver weg zijn , want nu thuis gekomen is je "aanwezigheid"nog volop voelbaar. Door je heldere verslag te lezen kan ik langzaam wennen aan het feit dat je nu aan de andere kant bent aangekomen. Dus dat helpt enorm. Nou meid lekker aankomen en uitrusten en dan weer naar de volgende stap. liefs

  • 11 Oktober 2012 - 20:13

    Ran En Anya:

    Hoi lieve Eva,
    Wat leuk om zo snel iets van je te lezen. Je schrijft, zoals ik al in andere reacties lees, inderdaad erg plezierig. Het wordt een feestje om je te volgen!! Goede reis verder!
    Liefs

  • 12 Oktober 2012 - 12:41

    Truus:

    Leuk om al wat van je te lezen. Gek hoor, dat je zover weg zit al. Zat ik van de week nog naast je op de bank, nu ben je mijlenver weg. Maar met een bericht van je lijkt het ook weer dichtbij. Leuk om te lezen hoe het je vergaat. Veel plezier!! liefs Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 13933

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 25 Mei 2013

Leven in het nu

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: